Взаэмодія мистецтв як засіб формування творчої особистості

   У зв’язку із змінами, що відбулися в останнє десятиріччя у нашій державі,стала актуальною проблема зміни змісту освіти.

   Під впливом потреб та духовних напрямків необхідно створити духовну гармонійну культуру, яка б сприяла духовному та естетичному розвиткові особистості.

    Важливим засобом формування естетичного та духовного розвитку особистості є музичне мистецтво та інші види мистецтв. Комплексне опанування мистецтва оптимізує творчі здібності та сили людини, розвиток її фантазії, уяви, артистичності, інтелекту, тобто формує універсальні людські здібності для професійної творчої діяльності.

   Основою цілеспрямованого та систематичного музично-художнього виховання дітей в школі є предмети естетичного циклу. Міцний зв’язок між музикою, літературою, образотворчим мистецтвом визначається тим, що кожен з них впливає на емоційну сферу учня, сприяє творчому розвитку особистості.

    Питання взаємодії різних видів мистецтв у навчальному та виховному процесі  розглядалося на засіданні методичного об`єднання учителів художньо-естетичного циклу, що відбулося 24 лютого на базі Лебединської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 5.

  Члени методичного об`єднання мали можливість ознайомитися із особливостями інтегрованого курсу «Мистецтво», який вивчається в Лебединській ЗОШ № 5, прийняли участь у майстер-класі «Взаємозв’язок окремих видів мистецтва на уроках мистецтва», проведеного учителем музики Шелеповою Л.П. та учителем образотворчого мистецтва Цись С.С.

  Про впровадження комбінованих уроків присутні почули від учителя музики Лебединської СШ № 7 Бубон О.М. та учителя музики та художньої культури Лебединської ЗОШ № 6 Батютенко О.М.

  Презентували  опис власної методичної проблеми учителі образотворчого мистецтва та художньої культури Терно Л.М., ЗОШ № 1, Яковенко В.П., ЗОШ № 3, Вишнякова С.С., ЗОШ № 4, Гурська О.М., ЗОШ № 6.

   Присутні обмінялися думками щодо використаних форм і методів роботи, адже використовуючи справжнє співзвуччя мистецтв, творчо мислячий учитель досить швидко переконається, що такий шлях активізує пізнавальну діяльність школярів, надихає учнів на творчість у всіх сферах діяльності, тобто сприяє творчому розвитку особистості.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *


Frontier - Новая Серия - Шаблоны сайтов