Педагогічна інновація та ініціатива

   Школа разом із світовою спільнотою вступила у третє тисячоліття, яке характеризується глобалізацією суспільного розвитку; переходом людства від індустріальних до науково-інформаційних технологій, що базуються на інтелектуальній власності, знаннях і зумовлюються рівнем наукового потенціалу країни.  Актуальним є питання поліпшення якості освіти, яке неможливе без створення інноваційного простору.

         Сьогодні в центрі уваги – учень, його особа, неповторний внутрішній світ. Тому основна мета сучасного вчителя – вибрати методи і форми організації виховної діяльності учня, які оптимально відповідають поставленій меті розвитку особистості.

         Останніми роками все частіше піднімається питання про використання інноваційних технологій у виховному процесі. Це не лише нові технічні засоби, але й нові форми і методи роботи. Саме такою була тема семінару-практику для заступників директорів з виховної роботи та класних керівників загальноосвітніх шкіл міста, який відбувся 27.02.2015 року на базі Лебединської ЗОШ № 1.

         Присутні мали можливість ознайомитися із інноваційними технологіями в діяльності заступника директора з виховної роботи, класних керівників та умовами ефективності щодо організації та проведення шкільних свят, виховних заходів, які представила заступник директора з навчально-виховної роботи Лебединської ЗОШ № 1 Тимошенко І.М., досвідом роботи педагогічної інновації та ініціативи – найважливішого ресурсу розвитку виховної роботи та учнівського самоврядування поділилися з учасниками семінару-практикуму заступники директорів з виховної роботи загальноосвітньої школи № 3, спеціалізованої школи № 7 Стрільник А.В. та Судніцина Л.М.

         Члени учнівського парламенту загальноосвітньої школи № 1 разом із своїм керівником Тумановою Л.С. провели своє засідання на тему «Я люблю тебе життя», де ділилися власними думками, планували свої плани на тиждень, рік та все життя.

         Завершився семінар-практикум літературно-музичною композицією «Зиму проводжаємо – весну зустрічаємо», яка була представлена учнями 2-11 класів.

         Інноваційна діяльність є специфічною та досить складною, потребує особливих знань, навичок і здібностей, але поряд із тим необхідна для сучасної школи.

         Учасники семінару-практикуму обговорили виховні заходи, обмінялися думками, виробили методичні рекомендації з теми засідання.

         У задумі кожного навчального закладу – багато нових цікавих справ, які дадуть можливість залучити якомога більше учнів до праці, надати нових знань та набути практичного досвіду у громадському житті.

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *


Frontier - Новая Серия - Шаблоны сайтов