Методичний порадник «Проблеми наступності між ДНЗ та школою»

«Шкільне навчання ніколи не

починається з порожнього місця, а завжди

спирається на певну стадію

розвитку, досягнутого дитиною ».

Л. С. Виготський

         Особливої ​​актуальності в даний час набула  проблема наступності між ланками освіти, а саме між ДНЗ і школою. Що ж таке наступність? Під наступністю розуміється послідовний перехід від однієї ланки освіти до іншої, що виражається у збереженні та поступовій зміні змісту, форм, методів, технологій навчання і виховання.

         Для того,  щоб  краще організувати роботу з наступності у м.Лебедин, 14  травня методистами Сумського обласного інституту післядипломної освіти  — Міщенко Л.Б. та Декуновою З.В. був проведений методичний порадник для  вихователів,  учителів початкових класів та практичних психологів.

         За круглим столом у дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) «Казка», який  гостинно  відчинив свої двері, педагоги  міста обговорили проблеми наступності, висловили свої думки та переконання.

         Гучними оплесками гості зустрічали  маленьких вихованців ДНЗ «Казка» та першокласників ЗОШ № 3, які привітали присутніх та подарували запальний таночок.

         Після засідання круглого столу  делегація у складі представників СОІППО, начальника відділу освіти Доценка В.В., спеціаліста відділу освіти Влезько Л.М.  та методиста ММК  Капусти Л.В. відвідали  ЗОШ № 6 та ДНЗ «Ромашка»,  де ознайомилися з  роботою початкової ланки та розвивальним середовищем груп дітей старшого віку.

DSCN1971 DSCN1988 DSCN2000 DSCN2004

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *


Frontier - Новая Серия - Шаблоны сайтов