Робота із зверненнями громадян

  Протягом І кварталу 2016 року робота зі зверненнями громадян у відділі освіти виконавчого комітету Лебединської міської ради організована відповідно Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об`єднання громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 року № 348, Закону України «Про звернення громадян» від 02.10.1996 року № 393/96-ВР, Указу Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» від 14.04.2004 року № 434/2004.

   У відділі освіти розроблені відповідні заходи, затверджені графіки прийому  громадян з особистих питань та виїзних прийомів громадян  начальником відділу, які оприлюднені на офіційному сайті відділу освіти.

     За І квартал 2016 року було організовано та проведено 19 особистих прийоми громадян та 3 виїзних прийомів громадян на базі Лебединської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 4, спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 7, дошкільного навчального закладу (ясла-садок) «Ромашка».

    За звітний період до відділу освіти виконавчого комітету Лебединської міської ради  надійшло  33 звернення, порушено 34 питання.

  Питання, які піднімалися авторами звернень, стосувалися кадрових питань, а саме – працевлаштування до закладів освіти – 15 звернень, вирішено позитивно 10, підтвердження трудового стажу — 6, влаштування дитини до дитячої дошкільної установи — 2, звільнення від оплати за харчування дітей в навчальних закладах – 4.

 З листопада 2015 році у відділу освіти виконавчого комітету Лебединської міської ради працює  Інтернет — приймальня начальника відділу освіти, до якої надійшло у звітному періоді надійшло 1 звернення від громадян.

   За звітний період надійшло одне звернення з Урядової гарячої лінії щодо забезпечення безкоштовним харчуванням дитини 7 класу із сім`ї, яка отримує допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям». Заявнику надано роз’яснення.

     Повторних звернень до відділу освіти не надходило.

   Усі звернення розглянуті відповідно до вимог чинного законодавства, відповідей, наданих з порушенням термінів немає.

  Інформування і роз’яснення з найбільш гострих питань суспільно значущих проблем проводилося під час зустрічей з колективами громадян,  освітянських  науково-методичних заходах.

   Питання «Про роботу із зверненнями громадян у відділу освіти» слухалося на апаратній нараді у відділі освіти та колегії відділу освіти у січні 2016 року.

Frontier - Новая Серия - Шаблоны сайтов