Здоров’язбережувальна технологія «Навчання в русі»

Проблема збереження і зміцнення здоров’я населення й особливо дітей залишається однією з найбільш актуальних для держави. Про це свідчать закони та постанови уряду. У Конституції України, «Основах законодавства України про охорону здоров’я», програмі «Діти України» наголошується на необхідності збереження та зміцнення здоров’я молоді. У Концепції фізичного виховання в системі освіти України відзначається різке погіршення стану здоров’я і фізичної підготовки молоді. 90% учнів мають хронічні захворювання і фізичні відхилення в розвитку. З усією гостротою перед державою постає проблема боротьби за збереження здоров’я  нації.
      Сучасна школа виконує не тільки традиційні освітні функції, але й готує дітей до життя. Тому однією з актуальних проблем сьогодні є виховання особистості, здатної обирати здоровий спосіб життя як пріоритетний для досягнення успіху в ньому. Актуальність зазначеної проблеми зумовила необхідність розгляду використання здоров’язберігаючих технологій у контексті початкової освіти.
      20 березня 2017 року Київська гімназія №287 гостинно зустрічала педагогів із   Сумської, Харківської, Вінницької, Тернопільської та Волинської областей, міста   Києва на Всеукраїнському науково-практичному семінарі «Впровадження дослідно-експериментальної роботи за темою «Здоров’язбережувальна технологія «Навчання в русі» в систему оздоровчо-виховної роботи загальноосвітніх закладів». Загальноосвітні заклади м. Лебедина представляли Іващенко Н.М. та Солонець О.М., вчителі початкових класів ЗОШ №3.
       Директори загальноосвітніх навчальних закладів, методисти районних методичних кабінетів та вчителі початкових класів ознайомилися з теоретико-прикладними підходами до формування здоров’язбережувальної культури «учитель-учень» у системі роботи загальноосвітнього навчального закладу, про які розповіла Дубогай О.Д., науковий керівник проекту, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри фізичного виховання та здоров’я факультету фізичного виховання і спорту Національного педагогічного університету імені   М.П.Драгоманова. Про досвід та перспективи впровадження здоров’язбережувальної технології «Навчання в русі» у діяльність Київської гімназії № 287 розповіла   її директор Почечуєва Ірина Петрівна, відповідальний виконавець проекту.
       Учасники Всеукраїнського науково-практичного семінару мали змогу відвідати уроки математики, англійської мови та навколишнього світу за технологією «Навчання в русі», яка спрямована на підвищення індивідуальної рухової активності учнів в системі «сім’я — школа» засобами фізичного виховання.
Завершилася  практична частина семінару феєричним святом «Краса і здоров’я», на якому учні початкових класів демонстрували свої танцювально-спортивні композиції.
      Заключним етапом семінару було обговорення за «круглим столом», яке дало змогу учасникам висловити свої враження від побаченого, поділитися думками та досвідом роботи за цією технологією, до впровадження якої охоче долучилися і педагоги Лебединської ЗОШ І-ІІІ ступенів №3.

IMG_2440 IMG_2450