Вітаємо переможців IV етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад!

Психологічний колоквіум

19 жовтня 2017 року відповідно до плану роботи міського методичного кабінету на базі  Лебединської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №7 відбувся психологічний колоквіум з теми: «Психологічний супровід учасників навчально-виховного процесу в початковій школі в умовах реалізації концепції «Нова українська школа». Його учасниками стали практичні психологи навчальних закладів міста, було запрошено учителя початкових класів школи №7, Вчителя Гуманної Педагогіки Аллу Іванівну Бендюг.

         У перекладі з латинської «колоквіум» може розглядатися як співбесіда з метою вияснення та підвищення рівня знань учасників. Тож план роботи методичного заходу включав розгляд питань, пов’язаних із наданням практичними психологами допомоги педагогам початкової школи у впровадженні концепції «Нова українська школа», роботі з учнями та їх батьками в орієнтації у змінах, які відбуваються і будуть відбуватися у школі. У ході колоквіуму розглянуто:

  1. Реформування початкової освіти у контексті Концепції Нової української школи: виклики та перспективи.

(виступ  Бендюг А.І., учителя початкових класів СШ №7)

  1. Психологічна допомога учасникам навчально-виховного процесу у забезпеченні реалізації завдань реформування початкової освіти.

( виступ Звоновська О.І., практичного психолога СШ №7)

  1. Пізнавальна потреба як базовий компонент мотивації учнів молодшого шкільного віку до навчання.

( виступ Ковтуненко Л.В., завідувача ММК)

  1. Наступність у діяльності практичного психолога дошкільного та загальноосвітнього навчального закладу як шлях до створення оптимальних умов адаптації дитини до навчання у школи.

( виступ Пелюх В.А., практичний психолог ДНЗ «Калинка»).

Плідне обговорення доповідей дозволилорозширити знання практичних психологів з теоретичних та практичних питань щодо системи роботи практичного психолога з учасниками навчально-виховного процесу в початковій школі в умовах реалізації концепції «Нова українська школа»; актуалізувати знання та вміння психологів з надання допомоги педагогам у забезпеченні особистісно зорієнтованого навчання, використання активних форм у розвитку пізнавальної сфери учнів, створило умови щодо обміну досвідом учасників семінару.

Завершилася зустріч супервізією, під час якої колеги обмінялися досвідом у вирішенні складних питань, які виникають цього року в адаптації учнів першого класу до навчання у школі.

20171018_131457_-_Копiя

20171018_131406_-_Копiя

Frontier - Новая Серия - Шаблоны сайтов