Реалізація нового змісту освіти шляхом реалізації принципу дитиноцентризму

 26.01.2018 р.  на базі Лебединської загальноосвітньої школи I-IIІ ст. № 6 вчителі- філологи міста зібралися на семінар  з теми: «Реалізація нового змісту освіти шляхом реалізації принципу дитиноцентризму. Формування комунікативної компетентності учня як важлива умова становлення успішної конкурентоспроможної особистості».
 Вернидуб Н.В. ознайомила з метою і завданнями семінару, зазначивши, що необхідною умовою успішної реалізації Державного стандарту є підвищення рівня професійної компетентності педагогів. Наталія Василівна повідомила   про особливості проведення зовнішнього незалежного оцінювання з української мови та літератури у 2018 році, наголосила про необхідність співпраці вчителів зі шкільним психологом з метою запобігання  підвищеній тривожності  учнів під час складання ЗНО.  Голова МО Капран Л.О.  проаналізувала найбільш поширені типи помилок, допущені учнями під час складання ЗНО у минулому році, на які  потрібно звернути увагу при підготовці одинадцятикласників. Учасники семінару переглянули  інтерв’ю  начальника відділу суспільно-гуманітарних навчальних предметів Українського центру оцінювання якості освіти (УЦОЯО) Панченкова  А.О. про рекомендації щодо підготовки учнів до ЗНО – 2018.
  Методист ММК Вернидуб Н.В. підсумувала результати проведення ІІ-ІІІ етапів Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури,VІІІ Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка та ХVІІІ Міжнародного конкурсу з української мови    імені Петра Яцика.
  Цікавою для членів МО була  презентація  власної творчої майстерні вчителя ЗОШ № 5 Дунай О.В., яка  розповіла  про участь у ІІ етапі Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2018».
  Учитель ЗОШ І-ІІІ ст. № 6 Лисянська В.А. поділилася досвідом роботи з питання «Буктрейлер як сучасний інструмент учителя української мови та літератури та сучасна форма реклами книжки» й детально розповіла про важливість цього методу  для зацікавлення учнів читанням, що сприяє розвитку та реалізації творчого потенціалу дітей, залученні їх до співпраці при підготовці до уроків української літератури.
  Під час майстер-класу, що провела  Утка Л.В. (СШ № 7), колеги – філологи   ознайомилися з практичним застосуванням ментальних карт на уроках української мови та літератури як сучасного інструменту для творчої діяльності вчителя та учня, а учитель ЗОШ І-ІІІ ст. №1 Зазеко О.В. поділилась творчими здобутками щодо використання кроссенсів на уроках української мови та літератури, рекомендаціями  по створенню та читанню асоціативних головоломок  нового покоління, які є чудовим засобом розвитку  логічного і творчого мислення учнів.
  У ході семінару вироблено методичні рекомендації щодо реалізації нового змісту освіти шляхом реалізації принципу дитиноцентризму та формування комунікативної компетентності учня як важливої умови становлення успішної конкурентоспроможної особистості.

IMG_20180126_115029 IMG_20180126_115807

IMG_20180126_114432

IMG_20180126_121226

Frontier - Новая Серия - Шаблоны сайтов