Березнева зустріч у клубі молодого учителя

«Ми навчаємось для того, щоб удосконалювати себе», – писав Конфуцій. Вдосконалення власної професійної майстерності, підвищення психологічної компетентності, поглиблення знань з  теорії та методики навчання і виховання,  вивчення і використання на практиці сучасних досягнень психолого-педагогічної науки та передового педагогічного досвіду – такі завдання ставили перед собою молоді педагоги, які 1 березня 2018 року стали учасниками семінару-практикуму «Контроль результатів навчально-пізнавальної діяльності учнів».
         Цього разу чергове засідання міського Клубу молодого вчителя відбулося на базі Лебединської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №6. Хоча за вікнами вирувала заметіль, та у святково прикрашеній залі школи було затишно і комфортно від теплих посмішок педагогічного колективу закладу, від приємних слів на адресу молодих учителів, сказаних директором В.Ю. Верховою. Насичена програма семінару передбачала закріплення теоретичних питань виконанням практичних завдань.
         Розпочалась робота з виступу заступника директора з навчально-виховної роботи ЗОШ №6 Н.В. Савенко «Принципи організації діагностики і контролю за навчальною діяльністю учнів». Детальний аналіз педагогічної літератури, приклади з досвіду роботи, практичні поради – викликали позитивний відгук у слухачів.
         Методична панорама «Ефективні форми і методи контролю навчальних досягнень учнів» передбачала домашнє опрацювання теоретичного матеріалу, співставлення з власним досвідом та презентацію колегам. Змістовні презентації із використанням можливостей інформаційно-комунікативних технологій представили молоді педагоги Л.М.Черняєва (ЗОШ №1), Д.В.Хрін (ЗОШ №5), Т.Л.Білодід (ЗОШ №6), О.О.Войтенко (СШ №7), розповідали про власний досвід та теоретичні аспекти питання Селюков В.В. (ЗОШ №3), Зелена Е.С. (ЗОШ №4).
         Як зазначав відомий педагог-гуманіст Ш.О. Амонашвілі, оцінка є регулятором життєвих відносин учнів у їхньому мікросоціальному середовищі. Статус дитини у класі, ставлення до неї вчителів і однокласників нерідко зумовлене тим, які оцінки вона отримує. Тож про психологічну складову оцінювання та сприйняття оцінки учнями та їхніми батьками розповіла під час групової консультації модератор заходу, завідувач міським методичним кабінетом Л.В. Ковтуненко.
         Кожна зустріч у Клубі молодого учителя обов’язково передбачає знайомство з досвідом кращих педагогів навчального закладу. Вчителі вищої кваліфікаційної категорії, які мають педагогічні звання, лауреати Всеукраїнського конкурсу «Вчитель року», досвід яких занесено до картотеки передового педагогічного досвіду Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти Т.В. Киян, С.М. Стрельник, Т.В. Шевченко  познайомили молодих колег з власними педагогічними надбаннями щодо використання різнорівневих завдань  під час контролю знань учнів на практиці.
    Ділова гра «Організація  контролю знань» дала можливість закріпити  отримані знання з питання проведення контролю знань учнів, отримати кожному учаснику відповідь на запитання, які хвилюють.
    На завершенні семінару практичний психолог ЗОШ №6 А.О. Горбатко провела з молодими фахівцями міні-заняття з використанням активних форм роботи «Захист від стресів». Тож кожен учасник створив для себе та поділився з колегами рецептами захисту від стресу та отримав безліч позитивних вражень.
     Нехай учитель поспішає до дітей, радіє кожній зустрічі з ними, тоді й діти поспішатимуть у школу і щиро радітимуть кожній зустрічі зі своїм учителем. Слова видатного педагога Ш. О. Амонашвілі стали щирими побажаннями успіху молодим педагогам міста.

image-0-02-04-e973f81c3895a9db272ce7b78b959bfb59c50d297e1d54e01c6469902bfdc6e6-V image-0-02-04-feb3c6e3e255a3b5a129b6e4228808d2dfb342df1ff89cc539745be0cc5972a9-V

Frontier - Новая Серия - Шаблоны сайтов