Зустрічалися молоді педагоги

«… Учителю потрібно володіти величезним талантом любові до людини, безмежною любов’ю до своєї праці і перш за все до дітей, щоб на довгі роки зберегти бадьорість духу, ясність розуму, свіжість вражень, сприйнятливість почуттів ˗ без цих якостей праця педагога перетвориться в муку», писав видатний педагог В.О. Сухомлинський. Саме ці слова стали девізом лютневого засідання Школи молодого вчителя на тему «Урок – сучасний, цікавий, діяльнісний», яке відбулося на базі Лебединської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1. Учасниками заходу були понад 20 молодих педагогів шкіл міста. Відкрила зустріч завідувач міським методичним кабінетом Л.В. Ковтуненко, яка стала модератором заходу.
На початку директор загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 Н.А. Прокопченко ознайомила присутніх з історією закладу. Програма засідання передбачала відвідування двох лінійок відкритих уроків, які презентували учасникам учителі вищої кваліфікаційної категорії школи: О.В. Зазеко, В.О.Марченко, Н.М. Логвиненко, Н.В. Овчаренко, Н.А. Прокопченко, Л.І. Хижняк, Т.В. Хижняк. По закінченню кожного уроку педагоги продемонстрували вміння  аналізувати урок, а молоді фахівці – використовувати запропоновані форми у власній роботі.
         Під час підготовки до засідання у кожній школі було проведено анкетування на тему « Яким має бути урок якого чекають» учнів 6,9,11 класів. Представники закладів ознайомили присутніх з узагальненими результатами  учнівських очікувань та думками шкільних Клубів молодих учителів щодо ознак сучасного уроку. Дискусія показала, що учні чекають компетентного фахівця, який любить свою професію, розуміє дітей і здатний навчатися новому впродовж усього життя.
Притчею про справжнього учителя розпочала міні-лекцію «Дидактичні вимоги до уроку» заступник директора з навчально-виховної роботи І.М. Тимошенко. Цікавий виступ знайшов позитивний відгук аудиторії.
Із сучасною формою роботи «кроссенс» (головоломкою нового покоління, побудованою на асоціаціях) познайомила учасників завідувач міським методичним кабінетом Л.В. Ковтуненко та запропонувала присутнім створити кроссенси «Типи сучасного уроку».
За словами  В. О. Сухомлинського «Працю вчителя ні з чим не можна ні порівняти, ні зіставити. Ткач уже через годину бачить плоди своїх турбот. Сталевар через кілька годин радіє з вогненного потоку металу ˗ це вершина його мрії; орач, сіяч, хлібороб через кілька місяців милується колосками і жменею зерна, вирощеного на полі… А вчителеві треба працювати роки і роки, щоб побачити предмет свого творіння; буває минають десятиріччя, і ледве-ледве починає позначатися те, що ти замислив; нікого так часто не відвідує почуття незадоволення, як учителя; ні в якому ділі помилки і невдачі не приведуть до таких тяжких наслідків, як в учительському. Учитель зобов’язаний перед суспільством, перед твоїми батьками працювати тільки добре; кожна крихта твоєї людської краси ˗ це його безсонні ночі, сивина, неповоротні хвилини його особистого щастя ˗ так, учителеві часто буває ніколи подумати про себе, бо він змушений думати про інших, і це для нього не самопожертва, не покірливе підкорення долі, а справжнє щастя особистого життя». Тож бажаємо успіхів молодим колегам на нелегкій ниві професійного становлення.

Л.Ковтуненко, завідуюча ММК

dav

dav

sdr

dav

dav

dav

dav

dav

sdr

sdr

Frontier - Новая Серия - Шаблоны сайтов