НОВІ ПІДХОДИ ДО НАВЧАННЯ

  З метою реалізації колективної науково-методичної проблеми закладу, формування нового уявлення щодо перспектив подальшого розвитку системи української освіти, 3 грудня 2019 року у закладі відбувся черговий семінар-практикум з проблеми «Творча інтеграція освітнього процесу – провідний принцип STEM-освіти».
Педагоги закладу мали змогу розширити та поглибити знання про STEM-освіту як один із головних напрямків інноваційної освіти, з’ясувати складові компетентнісної моделі STEM-навчання, можливості упровадження інтеграції в позашкільний освітній процес. Керівники гуртків поділилися власним досвідом щодо упровадження елементів STEM-освіти у систему роботи гуртків.
  Під час практичної частини семінару керівники гуртків відвідали заняття гуртка «Джура» з теми «Видатні постаті рідного краю. І.П.Харитоненко – меценат, цукрозаводчик та підприємець». У процесі заняття керівник гуртка-методист Інна Безугла наочно підтвердила, що застосування міжпредметної інтеграції сприяє інформаційному збагаченню сприймання, мислення та почуттів вихованців, підвищенню мотивації гуртківців, формуванню їх системно-цілісного  погляду на світ.
  Отже, STEM-освіта є дієвим фактором підвищення якості позашкільної освіти в аспекті підготовки дітей та молоді до подальшого життя.
                                                                Олена Мальцева, методист ЦПО.

5 (2)

7

Frontier - Новая Серия - Шаблоны сайтов