Про роботу із зверненнями громадян у відділі освіти виконавчого комітету Лебединської міської ради за І квартал 2021 року

          Протягом І кварталу 2021 року робота зі зверненнями громадян у відділі освіти виконавчого комітету Лебединської міської ради організована відповідно Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об`єднання громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності,      затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 року № 348, Закону України «Про звернення громадян» від 02.10.1996 року № 393/96-ВР, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

         У відділі освіти розроблені відповідні заходи, затверджені графіки прийому громадян з особистих питань (кожний понеділок з 13.00 до 17.00) та виїзних прийомів громадян (останній четвер місяця)  начальником відділу, які оприлюднені на офіційному сайті відділу освіти.

         За звітний період до відділу освіти виконавчого комітету Лебединської міської ради  надійшло 37 звернень, порушено 37 питань.

         Питання, які піднімалися авторами звернень, стосувалися кадрових питань, а саме – працевлаштування до закладів освіти, підтвердження трудового стажу, внесення змін до назви посади; звільнення від оплати за харчування дітей, організації медичного огляду.

        За звітний період  2021 року особисті прийоми громадян не організовувалися.

          За І квартал 2021 року до відділу освіти з Лебединської міської ради надійшло 1 колективне звернення, що стосувалися надання можливості продовження навчання учнів, що підвозяться шкільним автобусом із інших сел, у Будильському  ЗЗСО.

           За І квартал 2021 року звернень з Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації та Урядової гарячої лінії  до відділу освіти  не надходили.

         Повторних звернень до відділу освіти не надходило.

     Усі звернення розглянуті відповідно до вимог чинного законодавства, відповідей, наданих з порушенням термінів, немає.

         Інформування і роз’яснення з найбільш гострих питань суспільно значущих проблем проводилося під час проведення Zoom-конференцій з керівниками освітніх закладів та висвітлювались на офіційному сайті відділу.

Frontier - Новая Серия - Шаблоны сайтов