Про роботу із зверненнями громадян у відділі освіти виконавчого комітету Лебединської міської ради за ІІІ квартал 2021 року

Протягом ІІІ кварталу 2021 року робота зі зверненнями громадян в Управлінні освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Лебединської міської ради організована відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об`єднання громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 року № 348, Закону України «Про звернення громадян» від 02.10.1996 року № 393/96-ВР, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».
В Управлінні освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Лебединської міської ради розроблені відповідні заходи, затверджені графіки прийому громадян з особистих питань (кожний понеділок з 13.00 до 17.00) та виїзних прийомів громадян (останній четвер місяця, друга половина дня) т. в.о. начальника управління, які оприлюднені на офіційному сайті.
За звітний період до Управління надійшло 30 звернень, порушено 30 питань.
Питання, які піднімалися авторами звернень, стосувалися питань працевлаштування, підтвердження трудового стажу, виготовлення дубліката документа про освіту, питання щодо зарахування учня до ІРЦ.
За ІІІ квартал 2021 року до Управління освіти, молоді та спорту з Лебединської міської ради надійшло 3 колективних звернення, що стосувалися підвезення дітей дошкільного віку в літній період, надання футбольній школі часу для проведення тренувальних занять, щодо уточнення графіка підвезення дітей шкільним автобусом.
За звітний період до Управління надійшло 3 депутатських звернення в яких були порушені питання облаштування павільйону на території Лебединського ЗЗСО № 1, щодо функціонування Михайлівського ЗЗСО, про надання інформації щодо стану виконання та орієнтовних термінів завершення проектів.
За ІІІ квартал 2021 року звернень з Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації та Урядової гарячої лінії до Управління не надходили.
Повторних звернень не надходило.
Усі звернення розглянуті відповідно до вимог чинного законодавства, відповідей, наданих з порушенням термінів, немає.
Інформування і роз’яснення з найбільш гострих питань та суспільно значущих проблем проводилося під час проведення нарад з керівниками освітніх закладів та висвітлювались на офіційному сайті відділу.

download gminer windows for mining
Frontier - Новая Серия - Шаблоны сайтов